10 Výhod skákání přes švihadlo - Proč bys měl začít švihat, i TY?!



zapojení svalů 2

 1. POSILUJEŠ CELÉ TĚLO

Skákání není jen o zapojení dolní poloviny těla, naopak z větší části se zapojují svaly horní poloviny, především ramena, zádové svaly, břicho a předloktí.

Skákání je komplexní pohyb, u kterého zapojíš svaly celého těla a ty, o kterých ani nevíš.

A víš, co to znamená?


Sp%C3%A1len%C3%A9%20kalorie

 2. SPÁLÍŠ VÍCE KALORIÍ

Skákání přes švihadlo je jedno z nejefektivnějších cvičení na světě. A právě díky množství zapojených svalů dokážeš spálit více kalorií, než v jiných sportech!

Pravidelným tréninkem a zdravým životním stylem dokážeš zhubnout a vysekat postavu.

Spálené kalorie určuje více parametrů - intenzita pohybu, věk, typ pohybu, váha, množství zapojených svalů.


 Netrpí klouby

3. NETRPÍ KLOUBY

Skákání je pohyb, kde tlumíš dopad většinou přes obě nohy a z malé výšky.

Při porovnání s běháním, kde je dopad vždy jen na jednu nohu a z velké výšky, tak je zatížení kloubů u skákání přes švihadlo daleko menší.


koordinace 

 4. ZLEPŠÍŠ KOORDINACI

Umění spojit pohyb rukou a nohou dohromady - to je skákání!

A věř nám, že pokud budeš zkoušet náročnější triky, tak ti hlava bude pořádně šrotovat, ale tvá koordinace půjde raketově vzhůru!


můžeš skákat kdekoliv

 

5. MŮŽEŠ SKÁKAT KDEKOLIV

Švihadlo je malá věc, která nezabere téměř žádné místo a uschováš si ho kdekoliv.

Zároveň můžeš skákat doma, venku, kdekoliv... a když říkáme kdekoliv, tak si pusť video a uvidíš :-)


zlepšíš konidici

6. ZLEPŠÍŠ KONDICI

Se švihadlem můžeš provádět krátké intenzivní (HIIT), ale i dlouhé vytrvalostní tréninky.

A díky nim můžeš budovat aerobní kapacitu, posouvat hranici anaerobního prahu a zvyšovat hodnotu VO2 max.


Nepřestane tě to bavit

 

7. JE TO ZÁBAVA!

Můžeš pracovat na práci nohou, na rychlosti, skákat pozadu, do strany, dělat otočky, dvojšvihy, trojšvihy, švihadlo vyhazovat, chytat a už snad nemusím pokračovat. :-)

Kreativita nezná meze, kdyby Ti náhodou došla, můžeš sledovat náš Instagram, kde se můžeš inspirovat.

@svihej.cz


trénovat rychlost

 

8. MŮŽEŠ TRÉNOVAT

RYCHLOST,

SÍLU

I VYTRVALOST


Budeš zdravější

 

9. BUDEŠ ZDRAVĚJŠÍ

Skákání má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém.

Snižuje riziko osteoporózy.

Zlepšuje funkci mozku!


Může skákat kdokoliv

 

10. MŮŽE SKÁKAT KAŽDÝ

Ať už jsi muž nebo žena, dítě, či senior...

Skákat může úplně každý!

Přidej se k bombastickým proměnám našich šviháků
a začni švihat I TY!


 

2

 


 

Používáme soubory cookies. Dalším procházením webu vyjadřuješ souhlas s jejich používáním.