Jak se rozcvičovat před skákáním

Rozcvička je jedna z nejdůležitějších částí tréninku a mnoho Šviháků ji zanedbává. Proč? Už tím, že se 10 minut před tréninkem věnuješ rozcvičce, spálíš bonusové kalorie, nezraníš se a ještě se budeš během tréninku cítit mnohem lépe!! ✅ Vytvořili jsme video s expertem Honzou, kde ti ukážeme, jaké cviky by měla rozcvička obsahovat, proč bys je měl dělat a v jakém pořadí by za sebou měly navazovat.

Podívat se na video 

Co by měla rozcvička před skákáním obsahovat?

  1. Najít si svou neutrální páteř - důležité pro začátečníky
  2. Naučit se správně dýchat do břicha - důležité pro začátečníky
  3. Zahřátí se
  4. Speciální chůze
  5. Rollování se/masírování se pomocí masážního válce
  6. Masírování bolestivých míst pomocí míčku
  7. Protažení svalů, které používáme při skákání
  8. Mobilita - zvětšení kloubního rozsahu
  9. Aktivace organismu na výkon

Nestrašíme tě, ale nechceme, abys nám po dvou týdnech psal, že tě bolí holeně, protože se nerozcvičuješ. Věnuj 10-15 minut před každým tréninkem rozcvičce. My bez warm-upu nedokážeme švihat ani cvičit.

 

Co potřebuješ k rozcvičce?

Uvolnění svalů
Masážní sada 3v1 ideální na rozcičku, masážní válec, masážní míček a masážní avokádo
Masážní sada 3v1
Masážní válec, míček a avokádo v jedné sadě. Potřebná věc pro každého šviháka pro dokonalou rozcvičku, abys mohl konzistentně dřít.
Posílení a aktivace
Odporové gumy, nejtěžší modrá, střední zelená a oranžová lehká. Vhodné na posilování a na aktivaci svalů do rozcvičky.
Odporová guma
Ideální na aktivaci svalů v rozcvičce před skákáním. Skvělý doplněk na posilování dolní poloviny těla např. stehen a zadku.

 

 


 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení